Addy heeft een breed georiënteerde culinaire achtergrond. In 2003 richtte hij Smaak op: een multimediaal culinair platform met als uitgangspunt het respect voor ambacht, kwaliteit en duurzaam geproduceerde voeding van biologische afkomst. Tot het platform behoorden een website (18.000 unieke bezoekers per dag), het culinair magazine Smaakwereld, social media en events: de jaarlijks terugkerende driedaagse Smaakparade met ruim 100 deelnemers en meer dan 10.000 bezoekers. Zes jaar lang organiseerde Smaak de jaarlijkse “Hobbykok van het jaar” wedstrijd. Daarnaast was Addy International Buyer van delicatessen en bijzondere voedingsmiddelen van over de hele wereld. Addy studeerde commerciële economie – recreatie & toerisme en was onder meer Internationaal Projectmanager bij de ANWB en Commercieel Directeur van Hotelbon. In 2002 werd hij zelfstandig ondernemer en richtte hij MeoModo BV op, van waaruit hij als veelgevraagd (concept)ontwikkelaar diverse culinaire projecten vorm geeft.
Sascha voelt zich van kinds af aan aangetrokken tot alles wat naast ontzettend lekker, minstens even leuk is om zelf klaar te maken. Sascha studeerde af aan Hoge Hotelschool Den Haag, vanuit passie en “hobby” maar niet met de ambitie om binnen de gastvrijheid sector werkzaam te zijn. Haar hart ligt in gedragsontwikkeling & communicatie, gericht op leiderschap & management, sales en service- / klantgerichtheid in zowel commerciële als (semi) non-profit organisaties. Tot 2010 was Sascha werkzaam in sales- en leidinggevende functies op MT niveau in verschillende internationale organisaties en was zij trainer / (personal) coach voor gerenommeerde bedrijven. Sinds 2010 is zij zelfstandig ondernemer, gespecialiseerd in teamontwikkeling en -coaching. In 2011 won zij de titel “MasterChef” in het gelijknamige programma van Net5 / SBS. Hierna ontwikkelde zij het concept “CoachKitchen” waarbij zij de keuken gebruikt als metafoor voor de werkomgeving waarin zij ineffectieve gedragspatronen blootlegt en aanpakt.